Boemerang

Welpen september 2024: BOEMERANG SEPTEMBER

Hey welpen,

Hopenlijk zijn jullie ondertussen al een beetje bekomen van het super toffe scoutskamp. Wij allensinds al wel en hebben heel veel zin in de laatste vergaderingen die ons nog resteren.

zondag 1 september : GEEN VERGADERING

Herexamens :/

zondag 8 september : zwemvergadering (09:45 - 13:00)

We hebben nog wat centjes over van op scoutskamp en gaan dus gaan zwemmen in het zwembad van beveren joepie!!! Jullie nemen in jullie rugzak mee:

Givers september 2024: Boemerang

Heeey lieve givers,

Om de vakantie nog leuk te beëindigen heb ik deze leuke woordzoeker nog voor jullie! Zet de oplossing achter de link https://youtu.be/ (let op, de hoofdletters zijn belangrijk). Dan kan je al een voorproefje van onze foto's van op kamp zien!

Zondag 8 september: 9u30 - 12u15: Klassiek bosspel

Kapoenen september 2024: Boemerang September

Dag allerliefste boertjes en boerinnetjes (en voor zij die niet op kamp waren varkentjes).
Hier is hij dan de allerlaatste boemerang van dit jaar :'(((
Maar niet getreurd want zoals alle andere boemerangs is het weer eentje van KNALformaat.

ZONDAG 8/9 9.30-12.15: Nala en Gigi spel DELUXE

Na een lange vakantie kriebelt het weer om nog eens een spel te maken (en te spelen deuhhh).
En hiervoor hebben niemand minder dan Nala en Gigi het megadeluxe Nala en Gigi spel gemaakt!!!!!
Wat gebeurt al allemaal op deze zotte zondagvoormiddag???

Wolven september 2024: BOEMERANG SEPTEMBER

Heeeeey beste Wolfjes!

Jaja jullie geloven het misschien niet maar toch is het waar: Na een hele vakantie lekker te bakken en braden in de zon en af en toe weg te schimmelen achter onze bureau voor de herexamens, konden wij het toch niet laten om jullie na het kamp al los te laten. En daarom..... komen er gewoon nog 2 supervergaderingen bij!!!

Zondag 1 September - 9u30 tot 12u15 : BACK TO SHOOL-vergadering

Jonggivers september 2024: Vergaderingen september

Beste jonggivers,

Met een hart vol herinneringen en een klein beetje weemoed schrijven we deze brief. Het voelt nog steeds alsof het jaar pas net begonnen was, en toch zijn we nu al aan het afscheid nemen van een onvergetelijk seizoen met jullie.