Boemerang

Welpen juni 2023: Boemerang Welpen Juni

Elabaaaaa lieve welpiniessssss!!! Er is weer een nieuwe maand aangebroken en dat betekent dat er weer mega veel leuke vergaderingen zijn gepland!

Zondag 4 juni - 9u30 tot 12u15: Geen vergadering

Sorry Sorry Sorry !! Maar deze week is het geen vergadering want de leiding is volop bezig met het studeren voor hele grote toetsen!! Maaaaar volgende week zien wij jullie enthousiast terug :))

Zondag 11 juni - 9u30 tot 12u15: KkkkkkinderBbbbbboerderij vergadering

Wolven juni 2023: BOEMERANG JUNI

Liefste wolfjes

Het is alweer de laatste boemerang van dit scoutsjaar :(((( maar dat betekent ook dat we bijna op kamp gaan!!

Zondag 4 juni -  9u30 tot 12u15: Geen vergadering

Jammer genoeg geen vergadering vandaag want de leiding zit weer hard te studeren voor de examens. Ga lekker buiten spelen op deze zonnige bijna-zomerdag en doe iets lief voor je mama of papa!

Zondag 11 juni -  9u30 tot 12u15: Speeltuinvergadering!

Givers juni 2023: Boemerang Juni 2023

Anjoghaseyooo Givers en Giverinnen,

Dit is de laatste maand van ons scoutsjaar tesamen voor we naar Oostenrijk vertrekken!!! Daarom moeten wij ons tegelijkertijd voorbereiden op de Oost-europese gewoontes maar ook genieten van onze laatste momenten in onze Belgische cultuur (ja die hebben wij). En wat is er meer Belgisch dan rebussen oplossen?! Heel veel andere dingen inderdaad, maar dat houd mij niet tegen om alle vergaderingen in rebus te zetten :)))))))

Zondag 04/06 - 9:30-12:15:

Jonggivers juni 2023: Jong givers juni 2023

In Juni hebben velen examens, waaronder de leiding. Hierdoor kan je je verwachten aan gezellige avond-vergaderingen om te ontstressen van een drukke examen week.

Zondag 4 juni: 9u30 - 12u15 - techniekenvergadering

We knallen de laatste techeniekenvergadering van het jaar. Zeker komen want op kamp gaan jullie het helemaal zelf mogen doen hoor. Onze techniek MASTERS zijn weer helemaal ready om jullie alle technieken aan te leren!

Kapoenen juni 2023: Boemerang Juni

Dag liefste kapoentjes, dit wordt alweer de laatste boemerang van het jaar... wat vliegt de tijd toch snel! Nog maar 42 nachtjes slapen en we vertrekken op kamp, wat zal dat spannend zijn voor jullie (en misschien nog wel meer voor jullie mama's en papa's ;)) Maar voor we onze valiezen pakken, staat er nog een prachtige en zonnige maand voor de deur! Lees maar snel verder om te weten te komen wat jullie knettergekke leiding nu weer heeft voorbereid...

Vrijdag 2 juni - 18u tot 20u - Speeltuinvergadering