Givers september 2024: Boemerang

Heeey lieve givers,

Om de vakantie nog leuk te beëindigen heb ik deze leuke woordzoeker nog voor jullie! Zet de oplossing achter de link https://youtu.be/ (let op, de hoofdletters zijn belangrijk). Dan kan je al een voorproefje van onze foto's van op kamp zien!

Zondag 8 september: 9u30 - 12u15: Klassiek bosspel

Onze 3de jaars nemen bijna afscheid van het normale leden-leven, dus dat moeten we vieren met een extreeeeeeem klasssiek bosspel! Bosspellen zijn natuurlijk gewoon in het park maar we spreken af aan het lokaal, dus pakt uwe fiets mee :)

Zaterdag 14 september: 21u - 23u: Zitten-in-de-zetel-en-naar-een-beamer-kijken-vergadering

Natuurlijk moeten we ons jaar afsluiten met wat wij givers het beste kunnen, zitten in een zetel. Maar deze keer is dat met de prachtplaatjes van op kamp!

Zaterdag 21 september: 14u- : OVERGAAAANG!!!!

Wat is leuker dan kijken naar andere mensen die vuil worden gemaakt, ribbekes binnensteken en de epische leidingsshow te bekijken???? Niet veel volgens mij, dus kom zeker!

Zondag 29 september: GEEEN VERGADERING

Zoals letterlijk altijd gaat de leiding na de overgang op teambuildingsweekend, dus kom niet naar de scouts, want wij zijn er niet.

Chill out!
De leiders die misschien niet van tak veranderen. Of toch wel??? Wie zal het zeggen...