Boemerang

Kapoenen september 2023: Boemerang september

Dag beste matroosjes/kapoentjes!!!

Wij zijn nog steeds aan het nagenieten van ons geweldig kamp, jullie ook? Jullie zijn net begonnen met school dus we wensen jullie alvast veeel lange speeltijden en veel nieuwe vriendjes toe. Maar in september sluiten we ook het scoutsjaar af en verwelkomen we nieuwe leden, misschien wel een nieuwe tak en een nieuw supercool overgangsparcour!!!

Zondag 3 september - GEEN VERGADERING

Givers september 2023: Boemerang september 2023

Lieve givers,

Wat een topjaar was het met jullie!!! We zijn nog steeds aan het bekomen van ons zalig kamp! Aan alle mooie liedjes komt jammer genoeg een einde :-(((((((((((( In september hebben we nog 1 vergadering om onze vakantieverhalen te delen met elkaar en allemaal samen te zijn.

3 september - geen vergadering

De leiding is op vakantieeee, tot volgende week!

10 september 9u30 - 12u15 - groepsvergadering

Welpen september 2023: Boemerang september 2023

Dag lieve welpjes!

Hopelijk hebben jullie een leuke vakantie gehad en zijn jullie weer helemaal klaar om naar school te gaan!

Deze maand hebben we nog 1 giga grote lijpe groepsvergadering met heel de scouts! De eerstvolgende keer dat we elkaar zullen zien is op de overgang 23 september.

Zondag 10 september: 9:30 - 12:15 - Groepsvergadering

Wolven september 2023: BOEMERANG SEPTEMBER

Dag iedereen!!!!!!

Missen jullie het kamp ook zo? ;'(

Hopelijk hebben jullie alvast kunnen genieten van jullie vakantie! De maand september staat voor de deur en dat wilt zeggen dat dit jullie laatste vergaderingen als 'wolf' zullen zijn. Wij zijn er sterk van overtuigd dat jullie voldoende voorbereid zijn om naar de jonggivers te gaan. Toch laten wij jullie nog niet zo snel gaan :))))))))

Zondag 3 september: Geen vergadering

Jonggivers september 2023: Boemerang september 2023

September... het begin van het spinnenseizoen.

Binnenkort zit rond elk hoekje van je huis een dikke spin op zijn volgende slachtoffer te wachten.

Wat ons ook staat te wachten is nieuwe scoutsjaar!! Net zoals de spinnetjes, voelen wij het al kriebelen en hebben heel veel zin in het nieuwe jaar.

Om dit geweldige avontuur af te sluiten hebben we nog een laatste web van plezier gesponnen en 2 epische vergaderingen op (8 lange) poten gezet.

Zondag 3 september: Geen vergadering