Boemerang

Welpen mei 2024: boemerang Mei

dag besties, hier is de late boemerang voor mei, ik moest even nog wat tennis toernooien winnen. Dat is jammer genoeg niet gelukt.

zondag 5 mei: 9:30 - 12:15: fotodag

big supriseee, kom en kom te weten wat de grote verrrrasing is. Kan iemand mij trouwens zeggen mett hoeveel 'R'en en 'S'en verrassing is geschreven? misschien komen we dit wel te weten op de verrassingsvergadering!

zondag 12 mei 9:30 - 12:15: verrasssingssvergadering

Welpen mei 2024: Tijdelijke boemerang Mei

Dag liefste leden en ouders, dit is even een tijdelijke boemerang voor de vergadering van morgen. Maandag krijgen jullie een volledige boemerang!

zondag 05/05 9:30 -12:15: FOTO VERGADERING

Enorm belangerijke vergadering! hier worden jullie vereeuwigd in de archieven van de scouts, zo kunnen jullie later terugkijken naar elk jaar dat jullie in de scouts zaten en hie jullie zijn gegroeid!

wijj zien jullie morgen!

groetjes jullie liefste leiding!

Wolven mei 2024: Boemerang wolven Mei

Zondag 5 mei 9u30-12u15 : fotodag

Trek jullie alle mooiste das, hemd en rok/broek aan, want vandaag gaan we weer mooie fotootjes trekken voor jullie ouders. Naar traditie gaan we naar het park om met de hele groep pleinspelletjes te spelen en foto's te trekken. Tot dan!  (Volledig uniform verplicht)

Zondag 12 mei 9u30-12u15 : geld activiteit (kaartjesverkoop)

Kapoenen mei 2024: Boemerang Mei

5 mei 9u30-12u15: Fotodag

Zoals elk jaar gaan we weer mooie foto’s trekken van jullie prachtige hoofdjes!

Trek jullie mooiste kleren aan (= perfect uniform: kapoenen-trui, scouts rok/short en jullie das) en hopelijk zien we jullie voltallig zodat we leuke groepsfoto’s kunnen trekken!

12 mei 9u30-12u15: Toiletpapier verkoop! --> zomerse lentevergadering

Givers mei 2024: Boemerang Mei

Beste vrienden, april is gedaan en dit wil dus zeggen dat er nog maar twee afleveringen van de mol te gaan zijn (voor mij nog drie want ik sta een aflevering achter). Gelukkig maakt dit niet uit voor mij, want ik zit al vanaf aflevering 1 in de befaamde tunnelvisie en ik ben dus al vrij zeker dat Michael de mol is. Waarom? Awel, omdat die gast er heel sympatiek uitziet, en ze gaan toch nooit een mol kiezen die niet goed in de groep ligt. Tenslotte verdient Michael ook amper geld voor de groepspot en faalt die bijna al zijn opdrachten. Conclusie: Michael is de mol dit seizoen.

Jonggivers mei 2024: BOEMERANG