Info Groep

Wij zijn scouts 48-11 kristus koning te wilrijk. Een geëngageerde jeugdbeweging die zich met een 30 tal leiding inzet voor een groot aantal leden. We proberen een hedendaagse aanvulling te geven aan een jong publiek. Dit met een enorm plezier en goodwill. We laten ruimte voor fantasie en nieuwe dingen. Uit onze fouten leren we en bouwen we elke vergadering aan een betere groep.

Weekend/Kamp

groepsweekend 2024

23 Feb tot 25 Feb

Just Danz: Fuif op 2 maart

Groep

Goesting in een goei fuif en +21?

Vroegpieken op zaterdag 2 maart

vanaf 20u op ‘t scoutslokaal 4811!

Breng familie en vrienden mee!

Koop je tickets:

Stel je top 3 van danshits samen:

Nieuwjaarsreceptie

Nieuwjaarsreceptie

Dag leden, ouders, oudleiding en scoutssympathisanten,

Vrouwendag 2023

14 Oct

Beste vrouwelijke sympathisanten, mama's, (oud)leiding

Op 14 oktober is het weer zover: onze jaarlijkste vrouwendag. De gezeligste dag van heet het scoutsjaar!              Op deze dag komen we samen met alle vrouwen van de 4811, het is dus een goede geledenheid om andere mama's en vrouwelijke (oud)leiding beter te leren kennen. We beginnen de dag op scouteske wijze met een spel en sluiten nadien af met een luxueuze apéro.

24 Oct

Inschrijving vrouwendag 14 oktober

Groep

Dag beste vrouwelijke leidng, oud-leiding, mama's... van de 4811. Op 14 oktober is het eindelijk weer zo ver, de allergezelligste vrouwendag!!

Via dit formulier kunnen jullie je inschrijven. Je kan kiezen om de volledige dag mee te doen of om enkel te komen genieten van de apéro. Beide opties kosten 10 euro.

Je inschrijving is bevestigd na de betaling, deze kan gebeuren via het rekeningnummer BE30 0688 9815 0511 met vermelding Naam + vrouwendag + soort formule. Wij hopen jullie allemaal te zien op 14 oktober, tot dan!

Opendeurgang 2023

Beste Leden, Leiding, Oud-leiding, Ouders en Sympathisanten,

Het kamp leek nog maar net voorbij en het is alweer tijd om het nieuwe scoutsjaar in de startblokken te zetten. Zoals ieder jaar, nemen we weer afscheid van onze laatstejaars leden die zich moeten bewijzen voor hun volgende tak door ons zelf gesjord parcours te doorstaan. Daarnaast is dit de ideale gelegenheid om met iedereen nog is een babbeltje te slaan en te genieten van zelfgebakken ribbetjes. De opendeurgang zal doorgaan op 23 september.

plantjesverkoop

Beste vrienden en mede-groenliefhebbers,

Het voorjaar is weer in volle gang en dat betekent dat het tijd is om onze tuinen en balkons weer tot leven te brengen met kleurrijke en geurige planten. Daarom zijn wij verheugd om aan te kondigen dat we op 7 mei weer kruidenplantjes verkopen in de straten van Wirklijk!

Van basilicum tot munt, van tijm tot bieslook, we hebben een uitgebreid assortiment aan verse kruidenplantjes die zeker zullen bijdragen aan de smaak en geur van jouw gerechten.

Welke kruidenplantjes zullen er beschikbaar zijn?

- Tijm

Spicy Noodle Party

21 Apr tot 22 Apr
Groep

De Antwerpse deelnemers van Jamboree 2023 nodigen jullie uit om de Koreaanse cultuur op te snuiven in de vorm van een dik Koreaans feest. Ten voordele van ons buitenlands kamp zullen jullie naast het standaard drankaanbod kunnen genieten van speciale drankjes zoals Soju en Milkis, een gevarieerde muziekselectie waar bij de hoeveelheid K-pop beperkt blijft en, zeker niet te vergeten, Spicy Korean Noodles.

Inschrijvingen Groepsweekend 2023

Groep

De weekendprijs bedraagt €40 per lid. De inschrijving is pas definitief na de betaling op

BE30 0688 9815 0511

met vermelding: “Groepsweekend 23 + naam en voornaam lid".

Pagina's