Welpen mei 2023: boemerang mei

Heeey allerliefste welpen!! Er is weer een nieuwe maand aangebroken en dat betekent dat er weer mega veel leuke vergaderingen zijn gepland!

Zondag 7 mei  - 9u30 tot 12u15: Plantjesverkoop

Het is weer tijd voor de jaarlijkse verkoopactie van onze scouts! Vandaag gaan we met iedereen van deur tot deur plantjes verkopen. Voor al de ouders: jullie kunnen deze ook nog aan ons scoutslokaal kopen!

Zondag 14 mei - 9u30 tot 12u15: Fotovergadering

1, 2, 3 Fotomodel!!! Jaja, jullie hebben het goed gehoord, jullie zullen vandaag jullie allermooiste glimlach moeten bovenhalen. Het is weer tijd voor de jaarlijkse fotovergadering. Vandaag zullen er groepsfoto’s, individuele foto’s en familiefoto’s genomen worden. Zorg er dus zeker voor dat jullie allemaal in PERFECT UNIFORM zijn!!! Tot dan!

Zondag 21 mei - 9u30 tot 12u15: Blote David Aankleden Vergadering

Vragen jullie zich ook al zo lang waarom die David in park Den Brandt nooit kleren aan heeft? Vandaag is het hoogstens tijd om deze man te helpen en ervoor te zorgen dat hij er wat fatsoenlijker uitziet! Hopelijk zijn jullie er allemaal bij om hem te helpen!

Zondag 28 mei - 9u30 tot 12u15: Gezelschapspelletjes vergadering

Vandaag gaan we samen leuke gezelschapspelletjes spelen! Neem allemaal jullie favoriete gezelschapspel mee!

Ziezo, dat was het alweer voor de maand mei. Hopelijk zijn jullie er volgende maand ook weer bij!

Dikke knuffels,

De welpenleiding