Welpen februari 2024: Boemerang februari

Hallo allerliefste welpjes,

Met de examens achter de rug, staat jullie leiding weer helemaal te popelen om samen met jullie, onze allerleukste welpjes, weer veel scoutsavonturen te beleven op zondag,  whoop whoop!

zondag 4/02 (9:30-12:15): één tegen allen

Na verschillende vergaderingen op zaterdagavond hebben we eindelijk weer tijd om elkaar op de vertrouwde scoutsuren te zien. We beginnen met een knaller: "Éen tegen allen, allen voor één"!

11/02 (9:30-12:15): bosspel

Is er iets beter dan een bosspel? Wij denken in ieder geval van niet! We verzamelen aan het lokaal en wandelen daarna in groep naar het park om vervolgens een mega leuk bosspel te spelen.

18/02 (13:15-16:45): schaatsvergadering in Deurne

Hopelijk hebben jullie allemaal genoten van een heerlijke vakantie met veel speel- of sneeuwplezier.. Deze ervaringen komen heel goed van pas, want er staat een wintersport op het programma: schaatsen!  Dus kleed jullie allemaal warm aan en vergeet zeker je handschoenen niet!
verdere informatie over deze vergadering volgt nog In een mailtje.

Zeker handschoenen en identiteitskaart meenemen!

vrijdag 23/02 tot zondag 25/02 :groepsweekend!!!

Joepieeee,
we gaan weer op weekend! Maar dit keer met de hele scouts, spannendddd !!!

Verdere info over het weekend Volgt nog in een mailtje.

XXX

Rama, Chill, Mysa, Bagheera, Kaa en Rikki( tikk tavi)