Welpen december 2023: BOEMERANG DECEMBER

Dag allerliefste welpjes

We zijn aangekomen bij de laatste maand van 2023 :(( maar niet getreurd want er komen heel leuke vergaderingen aan!!

Zondag 3 december (9:30-12:15): sinterklaasvergadering
OMG! De sint komt langs op de scouts, hij is nog maar net aangekomen in Antwerpen met zijn boot en hij maakt al direct tijd om den 4811 te bezoeken. Misschien krijgen jullie wel chocoloade of speculaas of lekkere mandarijntjes maar dan moeten jullie natuurlijk wel flink zijn geweest. Jullie mogen jullie ook verkleden!

Zondag 10 december (9:30-12:15): RUSTIG EN RUIG
Vandaag zal er voor ieder wat wils zijn. Wil je ruige spelletjes spelen, ravotten en je helemaal uitleven, dan kan dit! Of wil je liever boekjes lezen, tekenen en gemasseerd worden, dan kan dat ook! Of je kan ook eerst nog even rustig wakker worden en daarna ruige spelletjes spelen of juist omgekeerd!

Zaterdag 16 december (19:00 - 21:00): kerstfeestje
De sint is nog maar net weg of de kerstman is er al. We gaan kerstmis al een weekje vroeger vieren zodat jullie volgende week gezellig met jullie familie kunnen vieren! Jullie mogen allemaal zelf een cadeautje maken. We gaan er een knalfeestje van maken zoals op ons weekend!

Zondag 24 december: geen vergadering
Geniet van de kerstvakantie en de feestdagen!

Tot volgend jaar!

XOXO