Welpen april 2024: Boemerang april

Dag allerliefste welpen!

Er is weer een nieuwe maand aangebroken en dat betekent weer een heleboel leuke activiteten gepland… zoals ons tweede scoutsweekend!!! Hopelijk hebben jullie er net zoveel zin in als wij!

Zondag 7 april: GEEN vergadering

Vandaag is het jammer genoeg geen vergadering :((( Volgende week zijn we weer van de partij!

Zondag 14 april (9:30-12:15): speeltuinvergadering

We spreken vandaag af aan het scoutslokaal en we zullen dan met z’n allen richting een mega leuke speeltuin gaan om er een super leuke vergadering van te maken!

Vrijdag 19-21 april: welpenweekend 2

Woehoeeew, het is weer tijd voor ons super leuke welpenweekend!!! Jullie kunnen de weekendbrief vinden op onze site onder 'weekendbrief april'! Hopelijk zien we jullie dan!

Zondag 28 april (9:30-12:15): bosspel

Wie heeft er nog zo veel zin in een mega leuk bosspel?! Nu het weer mooier weer begint te worden, kunnen we weer allemaal samen genieten van het zonnetje en een mega leuk bosspel in het park! Tot dan ;)

Voila, dat was het alweer voor de maand april. Wij hopen jullie volgende maand weer zo voltallig te zien!

xoxo Rikki Tikki Tavi, Rama, Kaa, Bagheera, Chil en Mysa