Givers maart 2024: BOEMERANG MAART

Beste vriendjes, vriendinnetjes

Van harte welkom in de maand Maart. Deze maand staat vol leuke spelletjes waar zowel leiding als JULLIE VRIENDEN kei veel moeite in steken. Als je niet kan komen, laat tenminste IETS weten, maakt echt niet uit of het een goed excuus is of niet. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd, LAAT IETS WETEN. Mercikesss xxx

Zondag 3 Maart 9u30 – 12u15: Patrouillespel Mats

Ook vandaag laten we onze leidingstruien voor een keertje thuis en is het de volledige verantwoordelijkheid van patrouille Mats om ons omver te blazen met een fantastisch spel. Heel veel succes en vooral heel veel plezier! Als jullie iets nodig hebben, dan kunnen jullie ons altijd bereiken.

Zondag 10 Maart 9u30 - 12u15: Leipe Te-te-te-te-technieken vergaderiiiiiinggggg

Oké, Oké, OKE, jullie denken waarschijnlijk: "wtf weer een stomme techniekvergadering, ik kan dat al hoor". Jaaa, jaa, tuurlijk kunnen jullie dat, daar twijfelen wij niet aan. Maar ik zeg jullie, het zal geen gewone techniekvergadering zijn... Deze wordt er eentje die jullie nooit gaan vergeten voor de rest van jullie scoutscarrière. Kom dus zeker naar onze leipe te-te-te-te-techniekenvergadering.

Zondag 17 Maart 9u30 - 12u15: Patrouillespel Floor

Coucou, er zijn nu al twee patrouillespellen geweest, kan Floor bewijzen dat haar patrouille betere spellen kan maken? Kunnen ze zelfs betere spellen maken dan de leiding? Awel, dit zullen we vandaag te weten komen.

Vrijdag 22 Maart 19u30 - 21u30: Bekan goeie vrijdag vergadering

Goede Vrijdag is de vrijdag voor Pasen. Op deze dag herdenken christenen de kruisiging en dood van Jezus. yappa yappa yappa. Vanavond gaan we eens zien hoe religieus onze scouts Kristus Koning nog is. Laat jullie omgekeerde kruisjes maar thuis, tijd om terug op het goede pad te wandelen. Amen.

Zondag 31 Maart: Gueeeen vergadering

Wadde? Geen vergadering? Hoekommet? 't Is godverdomme Pasen, nondeju! Daarom mag iedereen gezellig thuis blijven om paaseitjes te gaan rapen. Veel plezier en een zalig Pasen!

Amai pfff, een hele boterham. Dat was het dan voor de maand maart. Voor dat je het weet is het terug paasvakantie dus hou nog even vol!
Tschüss,
Jullie liefste Giverleiding