Givers juni 2024: Boemerang

Jow,

Juni dat is de tijd van studeren en examens, zowel voor jullie als voor ons. Maar na uren, zelfs dagen, te staren naar je boeken hebben de hersens even pauze nodig. Even belangrijk is voldoende zuurstof daarom bieden wij, de giverleiding, deze maand gratis zuurstof aan in de vorm van de gezonde Scouts 4811-lucht of park Den Brandt-lucht. Wij hebben deze speciaal laten testen en de resultaten tonen dat onze lucht van de beste kwaliteit is, zo premium dat we er geld voor zouden moeten vragen maar jullie mogen er gratis van genieten. Naast premium zuurstof bieden we deze maand een uitgebreid programma aan:

Zondag 2 Juni 9u30 - 12u15: Normaal bosspel

Gewone vergadering, gewone uren, gewoon perfect uniform. Er valt niet veel te zeggen over deze zondag, het wordt een klassiek scouts bosspel waarschijnlijk in het park dus kom zeker met de fiets.

Zondag 9 Juni: Stemspel (geen vergadering)

Tijd om te beslissen welke partijen wij het tofste vinden. We doen GEEN scoutsvergadering want wij, de leiding, en alle 16+ givers moeten gaan stemmen. Zij die nog niet mogen stemmen kunnen vroeg opstaan en meteen in de schoolboeken duiken of lekker uitslapen.

Zaterdag 15 Juni 20u00 - 22u30: Filmpke kijken

Tijd voor nog eens een filmvergadering te doen. We gaan chillen in de zetel en ne film zien dus dat uniform is ni per se nodig. Filmsuggesties zijn altijd welkom.

Vrijdag 21 Juni 18u00 - 21u00: BBQ

Om juni en de examens af te sluiten doen we een BBQ. Wij zullen zorgen voor de groentjes, patatjes, pasta en andere bijgerechten. Jullie moeten jullie eigen vleesje meenemen. We gaan chillen, Kubb spelen, badminton en ondertussen dat vlees (of vleesvervangers) op de BBQ leggen. Er is geen officiëel einduur, zolang er leiding is mogen jullie blijven hangen. Om 21u doen we een eindaantreden en mogen zij die willen naar huis gaan.
Zondag 30 Juni: Camion-inladen-spel

We gaan op deze avond de camion inladen voor het kamp.

Het kamp voor de 3e jaars is van 1 t.e.m. 15 juli.

De 1e en 2e jaars gaan niet mee op voorkamp dus hun kamp is van 3 t.e.m. 15 juli.

De kampbrief komt er snel aan, daar zullen alle details in staan. We gaan op kamp naar Paliseul voor zij die dat nog niet wisten.

We kunnen jullie alleen maar veel succes wensen met jullie examens en hopen dat we jullie nog regelmatig zien in juni maar begrijpen dat: examens > scouts.

Groetjes

de half-volwassen personen die vanvoor in het aantreden staan