Givers januari 2024: Boemerang

Gelukkig Nieuwjaar!! Bonne Année!! šťastný nový rok!! Feliz ano nuevo en gëllükig nywjår (Mijn Zweeds staat nog niet helemaal op punt)!!

Hopelijk zijn jullie allemaal bijgeslapen tijdens de vakantie en heeft de kerstkalkoen gesmaakt. Het nieuwe jaar is begonnen en ook in 2024 krijgt dit gestoord jaar een vervolg.

Zaterdag 6 januari 19u-21u. Kerstmarkt Antwerpen

Hopelijk herkennen jullie elkaar nog een beetje na enkele weken geen scouts, want vandaag spelen we gotcha. We verwachten jullie rond 19u op de Kerstmarkt in Antwerpen in absolute vermomming. Jullie namelijk best niet herkend door jullie vriendjes en vriendinnetjes aangezien we vandaag mekander zullen liquideren op Assassin’s Creed style. (kom dus ook best niet in groep naar de stad) Neem allemaal 3 voorwerpen mee als leventjes bv. 3 wasknijpers of 3 flippo’s. Weet je niet wat gotcha is of waar de Kerstmarkt plaatsvindt? Geen stress, we sturen nog een berichtje met meer uitleg. Na de gotcha gaan we trouwens allemaal samen naar de kerstmarkt op het scoutslokaal om de loka(a)le economie te steunen.

Zondag 14 januari 9u30 – 12u15 Bosspel

Tijd voor een bosspel!! Meer heb ik hier niet over te zeggen… We spreken af aan het lokaal.

Zondag 21 januari 9u30 – 12u15 Rustig en Ruig vergadering

De dag waar jullie al zo lang naar uitkijken.. RUSTIG EN RUIG vergadering!!! Laat je innerlijke Hulk Hogan of Taylor Swift vandaag maar los. Wil je graag knokken in een plas van bloed en modder? Geniet je van het geluid van brekende beenderen? Kom dan naar de ruige vergadering!! Drink je graag thee met make-up ofzo (lees. Deze boemerang werd geschreven door een man die geen idee heeft wat de Rustig vergadering is) kom dan naar de rustig vergadering.

Zaterdag 27 januari 21u tot 23u – Nachtspel

Koop op voorhand maar al een paar luiers in de/het Kruidvat want deze vergadering boezemt zelfs bij de meest heldhaftige onder ons angst in. BWAHAHA

Zo… Da was het dan voor januari,  Smell ya later!!

Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw, geen zorgen we zien elkaar gauw. Liefs je kapoen(en) De Giverleiding… SvdB, LvdB, AS, HL, SG, LdB, JV

Hebt u een taal- of schrijffout opgemerkt in deze boemerang? Laat het ons weten, zo wordt onze berichtgeving beter.