Polshoogte Groepsweekend

Beste leden en ouders

Binnenkort zou ons groepsweekend na 2 jaar eindelijk terug plaatsvinden (18 - 20 februari). Jammer genoeg zitten we nog steeds met corona die daar een stokje voor wil steken. Daarom wilden wij alvast denken aan de verschillende manieren waarop we dit toch kunnen laten doorgaan.
Momenteel gelden er maatregelen waarbij een groepsweekend kan plaatsvinden met een maximum van 80 leden. Natuurlijk willen we er alles aan doen om dit te laten doorgaan maar enkel en alleen op een veilige manier. We zouden ook sterk aanraden om op vrijdagavond voor vertrek een sneltest te doen. Wij begrijpen uiteraard dat deze maatregelen vragen oproepen en mogelijk afschrikken om mee op weekend te gaan…

De maximum van 80 leden zorgt voor een kleinere groep dan normaal. Daarom willen wij polshoogte nemen van het aantal leden dat op dit moment meegaat op het groepsweekend met volle goesting en een veilig gevoel. Via het volgende formulier kan u ons op de hoogte stellen van de deelname van uw kind. Uw antwoord hier is bindend behalve bij onverwachte quarantaine. Wij staan zeker open voor andere mogelijke vragen of opmerkingen.

Wij brengen jullie uiteraard tijdig op de hoogte over de beslissing of/hoe het groepsweekend zal doorgaan. Deze peiling sluit donderdag 3 februari.

Alvast bedankt!

Hoopvolle groetjes