Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.
Inschrijving Kapoenen en Welpen Brunch

Liefste kapoenen- en welpenouders,

Zondag 13 oktober om 10u organiseren we met de leiding een kennismakingsbrunch voor de kapoenen, de welpen en de ouders! We zouden jullie namelijk graag leren kennen en willen ook dat jullie weten wie er nu precies allemaal leiding van uw zoon of dochter is dit jaar.

Na het eten krijgt u alle nodige informatie voor het komende scoutsjaar in verband met de takwerking (uniform, planning, kamp, weekend, ...). Daarnaast krijgt u ook een woordje uitleg over het Knooppunt, de oudervereniging die onze groep ondersteundt. Om 12u30 sluiten we rustig af.

Op de brunch voorzien we voor iedereen voldoende pistolets, charcuterie, een croissant of chocolade broodje, appelsiensap en koffie of thee. Inschrijven kan u tot en met vrijdag 11 oktober doen via het formulier en doet u per gezin. We vragen €5 per volwassene en €3 per kind, betaling ter plaatse in cash.

We hopen ten zeerste jullie allemaal te mogen verwelkomen!

Tot dan,

Kapoenenleiding, Welpenleidng en Knooppunt