Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.
Inschrijving Bonte Avond

Beste leden, ouders en vrienden van den 4811,

Traditiegetrouw is het dit jaar weer zo ver: de Bonte avond! Graag nodigen wij jullie op 30 november uit om samen met ons te genieten van een avond vol plezier. Vooraleer we beginnen aan de grote show van jullie fantastische artiesten, kunnen we samen een hapje eten.

Inschrijven gebeurt per gezin en doet u via onderstaand formulier. Zowel ouders, leden als leiding dienen zich in te schrijven. Voor deze avond voorziet ons Knooppunt u van een heerlijke vol-au-vent met frietjes of een vegetarische optie. Betalen kan u op de avond zelf (met cash of met de kaart) of via overschrijving op rekeningnummer BE30 0688 9815 0511 met bijschrift "Bonte avond 2019 + naam en voornaam".

Inschrijven is mogelijk tot en met 24 november, gelieve hier rekening mee te houden!