Groepsverkoop: Kruidenplantjes 2022

Beste leden, ouders en vrienden van den 4811

Nu het lente is begint het stilaan mooier weer te worden. Men wilt naar buiten gaan om te genieten van van de heerlijke zon & de bloeiende bloemetjes,... Maar binnen blijft het vaak nog donker en winterachtig. Scouts 4811 kan je daar bij helpen! Door onze zalige kruidenplantjes haal je zo de lente in huis!

Ook dit jaar zetten we onze jaarlijkse traditie verder en kan u thuis genieten van onze overheerlijke kruidenplantjes! Op 8 mei trekken wij door de straten van Wilrijk met karren vol plantjes en staan we aan het lokaal met een kraam.

Welke kruidenplantjes verkopen we dit jaar?
- Tijm
- Basilicum
- Munt
- Bieslook

Wat zijn de prijzen?
€3 per stuk
€10 voor een assortiment

Wanneer is de groepsverkoop?
Op zondag 8 mei 2022.
Van 9:30u tot 13u

Waar?
De plantjes zijn af te halen op onze lokalen.
Het adres is: Jasmijnstraat 20
                     2020 Antwerpen

Kan u niet wachten en wilt u zeker zijn dat u deze plantjes kan bemachtigen? Dan raden wij aan om de plantjes op voorhand te bestellen. Dit kan door het onderstaande formulier in te vullen.

OPGELET! Uw bestelling is pas bevestigd als u betaald heeft!

Betalen kan op rekeningnummer: BE30 0688 9815 0511 met vermelding: Naam + Groepsverkoop 2022

1 Begin 2 Voltooid