Eindstand chocoladeverkoop!

Liefste leden en ouders,

We hebben de bestellingen kunnen verwerken die jullie dit jaar opnieuw met veel enthousiasme hebben geplaatst! We hebben de grote eer te mogen meedelen dat de chocoladeverkoop dit jaar opnieuw een groot succes was! Bedankt allemaal voor jullie inzet!

Dit jaar hebben we 983 zakjes verkocht, een spetterende prestatie. Dank jullie wel om via deze weg onze scoutsgroep te steunen!

De zakjes chocolade kan je afhalen bij Nele in de Pierebeekstraat 17, 2610 Wilrijk op twee verschillende afhaalmomenten:

• Donderdag 25 november 2021 van 18u tot 20u
  • Vrijdag 26 november 2021 van 18u tot 20u

Zoals ieder jaar krijgen onze topverkopers van alle takken ook een beloning voor hun inzet. Bij de kapoenen en de welpen krijgen onze leden een bezoek van de Sint (dus shhhhhhtttttt!! :) ). De winnaars bij de wolven, jonggivers, givers en jins krijgen cinematickets cadeau. Dit jaar zijn de winnaars geworden:

• Kapoenen: Roxie Keuppens
  • Welpen: Stella Doom
  • Wolven: Mit Kalhöfer
  • Jonggivers: Marte Tack
  • Givers: Arne Adriaenssens
  • Jins: Mil Wouters

Jullie prijzen worden jullie overhandigd samen met de chocolade. Proficiat!

Groetjes

Het Knooppunt en de leiding van den 4811