Opendeurgang 2022
Groep
Evenement
zaterdag 24 september u (Hele dag)
Liefste Leden, Ouders, Leiding, Oud-leiding en Sympathisanten
Het kamp leek nog maar net voorbij en het is alweer tijd om het nieuwe scoutsjaar in de startblokken te zetten. Zoals ieder jaar, nemen we weer afscheid van onze laatstejaars leden die zich moeten bewijzen voor hun volgende tak door ons zelf gesjord parcour te doorstaan. Daarnaast is dit de ideale gelegenheid om met iedereen nog is een babbeltje te slaan en te genieten van zelfgebakken ribbetjes. Deze grootse dag zal plaatsvinden op zaterdag 24 september.
In't kort:
Overgang: de laatstejaars leden uit iedere tak moeten door een door leiding gesjord parcour gaan om traditiegewijs afscheid te nemen van hun oude tak en als verwelkoming bij hun nieuwe tak, hierbij worden ze vuil.
Opendeurdag: deze dag is eveneens ook de opendeurdag van onze scouts. Iedereen is meer dan welkom om iets te drinken, een babbeltjes te slaan en te genieten van onze scouts. Ook leden die niet over moeten gaan zijn heel welkom.
Eten: naar jaarlijkse traditie kan ook dit jaar genoten worden van ribbetjes die door ons knooppunt worden gebakken. Met onderstaande link kan u zich inschrijven voor het eten:
Planning:
-14u- Deuren open
-15- 2dejaars kapoenen starten met overgaan. Er is ook randanimatie voorzien.
-18u- Eten
-20u30- Show leidingsvoorstelling: de nieuwe leidingsploegen stellen zich voor aan de hand van een actje
Hopelijk zien we jullie allemaal dan, wij kijken er alvast naar uit!!
Groetjes,
De Leiding en Het Knooppunt