WIJNVERKOOP JINS

Beste

De feestdagen zijn momenteel nog ver weg maar de eerste stress-momenten komen bij sommigen misschien toch al de kop opsteken. Welke cadeaus zal ik kopen? Wat zal ik als kerstmenu maken en welke wijn zullen we daarbij serveren? Veel te veel om aan te denken dus maar niet getreurd want de jins kunnen jullie hier al een handje bij helpen.

De jins doen dit jaar opnieuw een wijnverkoop ten voordele van ons buitenlands kamp. U kan super eenvoudig een bestelling plaatsen via de volgende link: https://shop.scouts4811.be/wijnverkoop-jins-2022/

De wijn kan u dan komen ophalen op het scoutslokaal of nog eenvoudiger kan u ervoor kiezen om deze thuis te laten leveren (mits een kleine meerkost)

We verkopen dit jaar maar liefst zeven verschillende wijnen en één Cava met prijzen die variëren tussen €8 en €14. Voor iedereen wat wils dus! Meer informatie over de verschillende soorten kan u vinden in de brochure als bijlage.

We hopen alvast talloze bestellingen te ontvangen. Zo kunnen wij genieten van een buitenlandstamp en zo kan u thuis genieten van stressvrije en zalige feesten

Alvast bedankt

De jins en jinleiding.