Huur eens een givergroep: Afgerond!

Beste ouders, leden, sympathisanten

Eerst en vooral een gelukkig 2017 van de givers en de giverleiding!

2017 wordt voor ons een speciaal jaar: in plaats van een normaal kamp in de Ardeense bossen, trekken wij dit jaar naar het buitenland voor 15 dagen avontuur, tochten, spel en plezier!

Zo'n kamp kost natuurlijk wel iets meer dan normaal. En om deze kosten wat te drukken, zullen wij proberen om doorheen dit scoutsjaar zo veel mogelijk geld te verzamelen. Daarbij schakelen wij nu jullie hulp in met onze actie 'Huur eens een Givergroep'.

Concreet betekent dit dat wanneer jullie helpende handen nodig hebben, jullie nu beroep kunnen doen op 26 enthousiaste jongens en meisjes tussen de vijftien en de zeventien jaar. Denk daarbij aan klusjes aan het huis, opdienen op feesten, opbouw en afbraak van een evenement, ... (onze givers zijn tot véél in staat). In ruil voor een overeengekomen vergoeding, helpen wij al jullie problemen dus van de baan!

De opbrengst hiervan gaat rechtstreeks naar ons buitenlands kamp. Als dat geen twee vliegen in één klap zijn!

Als jullie een beroep willen doen op onze diensten, kunnen jullie een mailtje sturen naar givers@scouts4811.be en dan regelen we het op die manier verder. Ook voor meer informatie kan je op dit mailadres terecht.

Al het bovenstaande is nog eens kort weergegeven op onze flyer. Aarzel niet om dit bericht of flyer door te geven naar iedereen die onze hulp zou kunnen gebruiken!

Bedankt voor uw steun!