Chocoladeverkoop

CHOCOLADEVERKOOP SINTERKLAAS CALLEBAUT

Beste vrienden van den 4811,

Verdienen brave kinderen (groot en klein :-) ) niet de allerbeste chocolade van de lieve Sint?  Daarom organiseren wij na het grote succes van vorig jaar opnieuw een chocolade verkoop van Sinterklasfiguren, en opnieuw van CALLEBAUT-kwaliteit om je kinderen, kleinkinderen en natuurlijk jezelf mee te verwennen!

Omdat deze Scouts-actie deel uitmaakt van de inzameling ten voordele van de renovatie en uitbouw van onze lokalen (aanvraag is intussen ingediend), is het de bedoeling dat jullie ook zoveel mogelijk van deze overheerlijke chocolade verkopen aan jullie vrienden, buren, collega's, en familie.

We hebben gekozen voor 100% CALLEBAUT chocoladefiguren (10-12 cm) in zakjes van 250 gr( +/- 5figuurtjes) wit, melk of puur aan 6,5 EURO.

HOE VERKOPEN:

Het bestelformulier is een overzichtsblad met alle bestellingen per koper, aantal zakjes en de koopsom. Als verkoper vul je hier per koper een lijntje in en laat je dit handtekenen. Waarna je de koper een bestelbon kan geven met het aantal zakjes en het betaalde bedrag.

Klik hier voor de nodige documenten

BESTELLING  DOORGEVEN:  KLIK HIER

bij vragen kan je steeds een mail sturen naar: chocolade@scouts4811.be