Boemerang

Kapoenen december 2023: Januari 2023; Kapoenen

Heeyy lieve kapoentjess!! Er is weer een nieuwe maand aangebroken waar we weer zotte en leuke vergaderingen hebben gemaakt voor jullie!!

zaterdag 6/1 van 18u30 tot 20u30: Nieuwjaarsreceptie

Kapoenen december 2023: Boemerang December

Hey beste kapoentjes,

Het is de laatste maand van 2023!! Wij willen met jullie er nog een paar megaaa leuke laatste vergaderingen van 2023 beleven:)

Zondag 3 december (9:30-12:15): Sinterklaasvergadering

Wolven december 2023: Boemerang december 2023

Zondag 3 december van 9u30 - 12u15: Sinterklaasvergadering

Hopelijk zijn jullie dit jaar héééél flink geweest, want op zondag 3 december staat de coolste dag voor de deur: Sinterklaas komt! We gaan de boel opfleuren met kleurrijke banners, versieringen en verlanglijstjes. Zingen, knutselen, en dan... schoenen zetten! Een dag vol magie, spanning en natuurlijk cadeautjes. Bereid je voor op de ultieme Sinterklaasbeleving, feestbeesten!

Vrijdag 8 december van 19u-21u: Schaatsvergadering

Welpen december 2023: BOEMERANG DECEMBER

Dag allerliefste welpjes

We zijn aangekomen bij de laatste maand van 2023 :(( maar niet getreurd want er komen heel leuke vergaderingen aan!!

Zondag 3 december (9:30-12:15): sinterklaasvergadering
OMG! De sint komt langs op de scouts, hij is nog maar net aangekomen in Antwerpen met zijn boot en hij maakt al direct tijd om den 4811 te bezoeken. Misschien krijgen jullie wel chocoloade of speculaas of lekkere mandarijntjes maar dan moeten jullie natuurlijk wel flink zijn geweest. Jullie mogen jullie ook verkleden!

Givers december 2023: Boemerang december

Dag allerliefste givertjes,

Hopelijk zijn jullie braaf geweest in 2023 want de laatste maand van het jaar wacht ons op en dit betekent eindeloze pakjes, lekker eten en vuurwerk!!! Maar december betekent natuurlijk ook examens :'''''( daarom zorgen wij deze maand voor een gevarieerd aanbod aan ontspanning tijdens al dat studeren, jeuuuj!!

Zondag 3 december 9u30 tot 12u15: Wie heeft Sinterklaas vermoord?

Jonggivers december 2023: boemerang december

Dag lieve poppemiekes,

Wij zijn er weer helemaal klaar voor, want december is net als een magische doos vol verrassingen! Het weer doet soms alsof het in de war is - nu eens koud, dan weer warm, alsof de winter een grapje met ons uithaalt. En natuurlijk, laten we de Sint niet vergeten, die stiekem cadeautjes verstopt.

Zondag 3 december - 9:30 tot 12:15 - Kidnap de Sint vergadering