Boemerang

Welpen oktober 2023: Boemerang oktober

Heeey allerliefste welpen!!!

Na de fantastische overgang kunnen de vergaderingen van het nieuwe jaar met nieuwe leiding weer beginnen! Wij hebben er alvast mega veel zin in en hopen jullie allemaal te leren kennen tijdens de komende vergaderingen!!

Zondag 8 oktober 9u30 - 12u15: Kennismakingsvergadering

Vandaag is het jullie allereerste vergadering en daarom gaan we elkaar allemaal een beetje beter leren kennen en komen jullie ook wat meer te weten over jullie nieuwe leiding! Wij hopen jullie hier allemaal te zien!!

Wolven oktober 2023: boemerang oktober

dag allerliefste wolfjes!

Na de superleuke overgang is het tijd om aan een nieuw knotsgek scoutsjaar te beginnen!! Wij hebben er alvast superveel zin in, hopelijk jullie ook

zondag 8 oktober 9u30 - 12u15: KENNISMAKINGSVERGADERING

Een nieuw jaar betekent nieuwe leiding, nieuwe leden en een nieuwe tak en dus dringend tijd om elkaar wat beter te leren kennen. Verzin alvast een paar weetjes en geheimpjes over jezelf en kom zeker af, het wordt de moeite!

zondag 15 oktober 10u - 12u15: Brunch

Kapoenen oktober 2023: boemerang oktober

heey beste kapoentjes

na een lange zomer en een superleuke overgang is het tijd om het nieuwe scoutsjaar te starten.

zondag 8 oktober 9u30 - 12u15: kennismaking vergadering

het nieuw scoutsjaar starten we met een kennismaking vergadering om alle nieuwe kapoentjes te leren kennen.

zondag 15 oktober 10u - 12u15: kapoenenbrunch

Givers oktober 2023: Givers Boemerang: oktober

Gegroet Giversss,

Zonder twijfel zitten jullie allemaal vol spanning te wachten op het nieuwe Giverjaar!

Helaas zullen jullie nog een dikke week moeten wachten op de eerste vergadering, maar dankzij deze boemerang kunnen jullie al beginnen dromen van de oktober-activiteiten.

Zondag 8 oktober -9u30 tot 12u15-  Kennismakingsvergadering

Jonggivers oktober 2023: BOEMERANG

Heyyyy jonggivers

Hier zijn we dan weer, een nieuw scoutsjaar! De leiding is nu druk bezig met de overgang voor te bereiden dus de boemerang is deze maand gemaakt door onze beste vriend, ChatGPT 3.5.
Ik heb gevraagd om er een mop in te steken dus hopelijk is het een beetje grappig!

.

Zondag 8 oktober - 9:30 tot 12:15 - Kennismakingsvergadering