Wolven oktober 2023: boemerang oktober

dag allerliefste wolfjes!

Na de superleuke overgang is het tijd om aan een nieuw knotsgek scoutsjaar te beginnen!! Wij hebben er alvast superveel zin in, hopelijk jullie ook

zondag 8 oktober 9u30 - 12u15: KENNISMAKINGSVERGADERING

Een nieuw jaar betekent nieuwe leiding, nieuwe leden en een nieuwe tak en dus dringend tijd om elkaar wat beter te leren kennen. Verzin alvast een paar weetjes en geheimpjes over jezelf en kom zeker af, het wordt de moeite!

zondag 15 oktober 10u - 12u15: Brunch

Net zoals vorige jaren zullen de kapoenen, welpen en wolven samen een brunch organiseren waar jullie samen met jullie ouders naartoe kunnen komen. Hier krijgen jullie allemaal wat lekkers en ook veel belangrijke informatie voor komend jaar zal hier toegelicht worden! Verdere informatie zal nog volgen via mail!

zondag 22 oktober 9u30 - 12u15: SPORTVERGADERING

Vandaag gaan we sporten! Het wordt puffen en zweten dus trek je coolste sportoutfit aan en wees erbij!

zaterdag 28 oktober 20u - 22u: HALLOWEENVERGADERING

Het is weer de tijd van het jaar om te griezelen en grollen. Zeker komen in je meest angstaanjagende outfit en dan maker we er samen een feest van om van te dromen, of nachtmerries te krijgen misschien, neenee mopje, gewoon komen en dan zie je wel!

zo liefste wolven dat was het voor oktober. Hopelijk zijn jullie er allemaal massaal bij en kunnen we het jaar spetterend starten. Als je er toch niet bij kan zijn, laat dat dan even weten aub

Kusjes

Tivaci, Kurt, Ziva, Bhumi en Dolfje