Wolven september 2023: BOEMERANG SEPTEMBER

Dag iedereen!!!!!!

Missen jullie het kamp ook zo? ;'(

Hopelijk hebben jullie alvast kunnen genieten van jullie vakantie! De maand september staat voor de deur en dat wilt zeggen dat dit jullie laatste vergaderingen als 'wolf' zullen zijn. Wij zijn er sterk van overtuigd dat jullie voldoende voorbereid zijn om naar de jonggivers te gaan. Toch laten wij jullie nog niet zo snel gaan :))))))))

Zondag 3 september: Geen vergadering

Een nieuw schooljaar seg! Mais enfin, komt dat tegen?? De leiding is momenteel nog bezig met dat van hun mooi af te sluiten. Hierdoor hebben we het jammer genoeg druk. Maar we kijken enorm uit naar de volgende vergadering!!! spannend!!

Zondag 10 september: 9:30 - 12:15 - Groepsvergadering

Groepsvergadering??? C'est quoi ca?? Vanaf dit jaar zetten we een nieuwe traditie met onze scouts in, vanaf nu doen we namelijk een soort afsluitende-vergadering met HEEL onze scouts. Je kan het vergelijken met het groepsspel van op groepsweekend maar alleen een stuk minder uitleg en VEEEL plezanter. Het zou super zijn moesten jullie allemaal kunnen komen!

Zondag 17 september: 9:30 - 12:15 - Fotovergadering

Jullie hebben het jezelf ongetwijfeld al afgevraagd: "seg die kapoenen hun kampfoto's staan al online maar bij de wolven nog niks"...
T'inquiète pas! Deze zondag nemen we samen de tijd om eens terug te blikken op ons fantastisch kamp. Na de vergadering posten we ze zeker online zodat ook de ouders kunnen zien hoe het er toen aan toe ging!

Met pijn in men hart moet ik jammer genoeg de laatste boemerang van het jaar afsluiten. Wij willen jullie allemaal bedanken voor dit mega tof jaar!!!!!!! à bientôt!

Groetjessssss
Lobo, Dolfje, Wolofu en Lupus!