Kapoenen mei 2023: Kapoenen Mei 2023

Dag liefste kapopo'sss

De voorlaatste maand van het schooljaar is alweer in zicht. Dat wil zeggen dat we al bijna op kamp gaan jippieeee!!!!! Maar eerst nog een maand boordevol leuke vergaderingen.

Zondag 7 mei - 9u30 tot 12u15: Plantjesverkoop

Het is weer zo ver!!! Onze jaarlijkse plantjesverkoop staat weer voor de deur jippiee :))) Dus liefste kapoentjes, maak jullie maar al klaar om met jullie schattige blikken de mensen te overtuigen.

Zondag 14 mei - 9u30 tot 12u15: Fotovergadering

Zoals jullie misschien wel weten doen we elk jaar een giga fotoshoot met iedereen van onze scouts. Zeker komen naar deze vergadering dus, want dan kunnen we met zoveel mogelijk kapoentjes op de foto!!! PS: als je een grotere broer of zus hebt kan je daar ook mee op de foto (kei leeeeuk!!)

Zondag 21 mei - 9u30 tot 12u15: Relaxen en ravotten

Dit belooft weer een mega leuke vergadering te worden! Je zal kunnen kiezen of je liever wil ravotten als een echte scouts of anders kan je gezellig komen relaxen en je wat laten verwennen.

Zondag 28 mei - 9u30 tot 12u15: In mei leggen alle vogels een ei-bospel

Voor onze laatste vergadering van deze maand doen we nog eens een klassiek bosspel. Altijd heeeel leuk!! Jullie moeten enkel het goede weer meebrengen en dan wordt het weer een topper van formaat :)))

Voila, dit was het alweer voor de maand mei!! Hopelijk kunnen jullie er allemaal altijd bij zijn :)

Dikke knuffels