Jonggivers september 2023: Boemerang september 2023

September... het begin van het spinnenseizoen.

Binnenkort zit rond elk hoekje van je huis een dikke spin op zijn volgende slachtoffer te wachten.

Wat ons ook staat te wachten is nieuwe scoutsjaar!! Net zoals de spinnetjes, voelen wij het al kriebelen en hebben heel veel zin in het nieuwe jaar.

Om dit geweldige avontuur af te sluiten hebben we nog een laatste web van plezier gesponnen en 2 epische vergaderingen op (8 lange) poten gezet.

Zondag 3 september: Geen vergadering

Een groot deel van jullie leiding is noordelijke oorden gaan opzoeken om de komende spinnenplaag te ontvluchten. Hierdoor spijtig genoeg geen vergadering :((

Zondag 10 september: 9:30 - 12:15 - Groepsvergadering

Onder het motto "safety in numbers" komen we deze vergadering met de hele scouts samen voor één reuzeactiviteit. Denk aan het groepsspel op groepsweekends, maar dan nog leuker!

Zondag 17 september: 9:30 - 12:15 - Fotovergadering

Een terugblik op de goeie tijden...

Net zoals jullie hebben ook wij al heimwee naar ons fantastische kamp. Om onze herinneringen op te frissen, zullen we vandaag alle (gênante) foto's van ons Clash-Of-Clans-kamp bekijken. Om ons echt terug in te kunnen leven in de sfeer van toen, mogen jullie jullie zeker terug in Schots thema verkleden.

Et voila, c'est ca.. de laatste boemerang van dit jaar. Op naar nog een jaar met nog meer awesome vergaderingen!

Veel groetjes, de jonggiverleiding

Michiel, Kaat, Julie, Simon, Mila, Mil, Aïm