Jins mei 2023: BOEMERANG MEI

Liefste Jins,

Volgende maand wordt een maand van onze commerciële zelf uit de onderste lade halen. Deels zal het voor de scouts zelf zijn, maar ook onze portemonnee op kamp zal hopelijk glimlachen na deze maand.

7 mei 2023 – Plantjes verkoop - 9u15 tot 12u15

Vandaag zullen we de handen uit de mouwen steken om een aantal plantjes te verkopen in de buurt. Met het geld kan de scouts de verwarming langer laten draaien! Gun ons en jezelf over een jaartje als leiders wat warmte. Dit is ook de dag dat jullie ouders mogen komen luisteren naar een info sessie over het kamp, maar jullie mogen hier niet bij zijn!

14 mei 2023 – Foto dag - 9u15 tot 12u15

Vandaag mag je uw allermooiste uniform aandoen! We zullen vandaag namelijk allemaal samen foto’s laten nemen! Omdat we tijd willen besparen, mogen we rechtstreeks om 9:30 afspreken in het park om direct aan onze foto’s te beginnen!

17 mei 2023 – Spaghetti avond werken – Tijd zie whatsapp

Vandaag zullen we vroeg moeten afspreken om alles klaar te zetten. Het event begint om 18u maar we zullen de spaghetti, drankjes en desserts nog moeten klaarzetten. Ook zullen we zorgen voor een goede inkleding. We spreken af zo snel mogelijk na school! De dag erna heb je vrij en kan je uitslapen!

Voor de rest van de maand laten we jullie studeren aan de examens zodat jullie met ruime marge slagen op alle testen en zo aan een prachtig kamp kunnen beginnen!

Veel liefs, jullie leiding Thomas, Dot, Cedric en Benoit