Boemerang December

De maand december is de laatste maand van het jaar, maar misschien wel de beste! Want de Sint komt, en ook de kerstman is van de partij joepie! Hebben jullie jullie schoentje al gezet en veel snoep gekregen? Wij wel hoor! December is ongetwijfeld de leukste maand van het jaar, en met de scouts gaan we die nog leuker maken!

Zondag 6 december – Sinterklaasvergadering – 9u30 tot 12u15

Het is eindelijk zover! Sinterklaas is jarig en komt zoals elk jaar samen met zijn pieten een bezoekje brengen aan onze scouts. Hij heeft een lange tocht af moeten leggen maar hij is er geraakt! Wees dus maar extra braaf, want de Sint heeft natuurlijk een zak vol met lekkernijen mee!

Zondag 13 december – één tegen allen – 9u30 tot 12u15

Zoals jullie weten zijn wij als leiding de slimsten, knapsten, creatiefsten, grappigsten … Dit is de vergadering om te bewijzen dat jullie dat ook zijn! Jullie krijgen een lijst van opdrachten, en als jullie die allemaal volbrengen zijn jullie minsten even fantastisch als jullie leidingsploeg! SPANNEND

Zondag 20 december – Geen vergadering

Vandaag is het geen vergadering omdat voor jullie de kerstvakantie al begonnen is. Heel wat van jullie zullen al op reis vertrokken zijn of gewoon aan het genieten is van een welverdiende vakantie!

Zondag 27 december – Geen vergadering

Weeral geen vergadering omdat het nog steeds kerstvakantie is en de leiding is ondertussen al volop aan het studeren voor de examens. We zien jullie terug in januari! Wij kijken er al vast naar uit want na 2 weken beginnen we jullie toch al wel te missen!

Zo, deze maand zit er weer op. Veel kusjes van jullie leiding!
xxxxxxxxx

Rikki, Kerri, Pablo, Veva, Donna, Toto & Zazou