Nieuwjaarsreceptie
Evenement
zaterdag 6 januari - 18u30 tot 22u00

Nieuwjaarsreceptie

Dag leden, ouders, oudleiding en scoutssympathisanten,

Alvast een fijne kerst en een gelukkige 2024 gewenst! Op zaterdag 6/1 hebben alle takken vergadering van 18u30-20u30. Ouders mogen bij het afzetten van hun kinderen ineens blijven plakken om te komen klinken op het nieuwe jaar tijdens onze Nieuwjaarsreceptie! De nodige hapjes en drankjes worden aangeboden door het knooppunt. Daarnaast voorzien de de kapoenen en wolven lekker warme chocomelk + pannenkoeken en de welpen en jonggivers overheerlijke soep om hun kamp wat te spijzen. Maar ook na 20u30 ben je nog van harte welkom om binnen te springen op onze receptie!

Wil je ons een handje komen helpen? Dat kan zeker! Stuur een mailtje naar knooppunt@scouts4811.be
Helpende handen zijn zeer welkom:
- Om 18u voor de opbouw
- Tijdens de receptie aan de bar
- Tegen het einde om op te ruimen

Iedereen is welkom om deze feestelijkheid samen te vieren op de 4811-nieuwjaarsreceptie!

Groetjes,
De leiding en het knooppunt