Den opendeurgang
Groep
Evenement
zaterdag 20 september u (Hele dag)

Beste ouders, scoutsvrienden en sympathisanten,

Ook dit jaar zal het nieuwe scoutsjaar van start gaan op het evenement dat u niet wil missen: de Opendeurgang!Iedereen is welkom op 20 september om er een leuke dag van te maken, te genieten van ons ribbekesfestijn en om diegenen die overgaan aan te moedigen!. Tijdens de namiddag zullen de 2e-jaars Kapoenen, 3e-jaars Welpen, Jonggivers en Givers overgaan naar de volgende tak. Dit doen ze door een parcours te volgen over, onder en tussen onze gesjorde constructie. Ook zullen de Jins hierbij van de partij zijn, zij horen na de overgang officieel bij de leidingsploeg Vanaf 13u is iedereen welkom om dit alles te bewonderen. Om 14u zullen de eersten zich wagen aan de vele hindernissen die de overgang hen te bieden heeft. Leden die overgaan nemen kleren mee die ERG VUIL mogen worden.

Diegenen die niet overgaan kunnen zich altijd amuseren met één van de vele mogelijke randanimaties. Zo kan je een sprong wagen op ons springkasteel of je laten schminken in je favoriete dier of superheld.

Vanaf 18u kunnen de eersten aanschuiven om te genieten van de ribbekes die met liefde zullen worden klaargemaakt door het knooppunt.

VERGEET JE HIERVOOR ZEKER NIET IN TE SCHRIJVEN OP ONZE SCOUTSSITE!

13u: DEUREN GAAN OPEN VOOR IEDEREEN

14i: START OVERGANG MET 2e JAARS KAPOENEN

18u: START ETEN

20u30: START LEIDINGSVOORSTELLING

We hopen dat jullie er allemaal bij kunnen zijn om er met z'n allen een onvergetelijke dag van te maken!

Hopelijk tot dan

Groetjes