Opendeurgang 2018

Leden, ouders, sympathisanten

Naar jaarlijkse gewoonte vindt in september 'den opendeurgang van den achtenveertigelf' plaats.

In 't kort: den 4811 zet z'n deuren open voor het grote publiek en wij nodigen iedereen uit om het nieuwe scoutsjaar mee in te zetten! Hieraan koppelen wij de overgang: het moment waarop de leden die naar een hogere tak willen, zichzelf moeten bewijzen in ons aartsmoeilijk -en volledig gesjord- parcours. Slagen zij hierin, dan hebben zij het verdiend om 'over te gaan'!

Anders dan vorige jaren starten we deze dag met een receptie en met de officiële huldiging van het nieuwe lokaal. We nodigen hierbij iedereen uit voor een hapje en een drankje. Daaraansluitend volgt dan de overgang.

Na de overgang nodigen we jullie uit om mee te komen genieten van ambachtelijk gebakken pizza's door Attorno. Meer info vind je in het inschrijvingsformulier. Inschrijven dient te gebeuren voor woensdag 12 september!

We sluiten deze mooie dag af met de gekende leidingsvoorstelling. Het hoogtepunt voor alle leden aangezien ze hun leiding voor het scoutsjaar 2018-2019 te weten komen!

Als je graag nog eens een kijkje neemt naar de foto's van de vorige editie, klik dan hier!

Programma:

12u30: receptie

14u00: start overgang

18u00: pizza

20u30: leidingsvoorstelling

Wij kijken er al naar uit om er samen met jullie een echte FEEST-editie van te maken!

Tot dan!

De leiding en het knooppunt

P.S. Vergeet je niet op aanwezig te zetten op het facebookevenement