Champquiz 12 mei

Beste ouders en leden van Scouts 4811,

Op zaterdag 12 mei organiseren de jins hun heuse Champquiz! Op deze quiz zullen de meest moeilijke, absurde, en zotte vragen gesteld worden die jullie als team zo goed mogelijk zullen moeten oplossen om de grand prix te kunnen winnen! Daarnaast is er ook een drankprijs voor diegene die beter kunnen drinken dan puzzelen.

De quiz speelt zich af in het nieuwe lokaal en gaat van start om 20u. U kan u inschrijven via deze link naar het formulier op de website. Inschrijven kan in ploegen van (maximaal) 6 personen en het inschrijvingsgeld bedraagt €4 per persoon. Dit kan u betalen via overschrijving of cash op de avond zelf.

De opbrengst van deze quiz gaat integraal naar het buitenlandse jinkamp van deze zomer dat zal doorgaan in Portugal!

Voor nog meer informatie kan u ook altijd eens een blik werpen op het Facebook evenement.

De jins kijken er al naar uit om u te mogen verwelkomen!
De Champjins