Bonte Avond 2017

Beste ouders, leden en sympathisanten

Na drie jaar is het weer zo ver! We organiseren dit jaar opnieuw onze befaamde Bonte Avond!
Deze vindt plaats op zaterdag 25 november 2017.

Traditiegetrouw kunnen jullie voor de show genieten van heerlijke vol-au-vent, verzorgd door het knooppunt. Later op de avond kunnen jullie je verwachten aan een spectaculaire show, waarin jullie kinderen de hoofdrol spelen. Elke tak verzorgt een actje en we laten ons graag verrassen door enkele solo-artiesten.

De leden en leiding werken enkele vergaderingen aan hun act. Het is daarom belangrijk dat je de Boemerang goed in het oog houdt, zodat onze leden voldoende oefenkansen krijgen. De dag zelf zal er een generale repetitie gehouden worden per tak. Meer info volgt.

Als je een verborgen talent bezit en dit graag met het grote publiek wil delen, aarzel dan niet om een mailtje te sturen naar linde_peeters01@hotmail.com. Hierin vermeld je best ook de opzet van je actje. Je mag natuurlijk ook in groep iets doen!

Hieronder alle concrete info:

Adres: VIIde-Olympiadelaan 25, 2020 Antwerpen

- 17u30 - 19u00: Vol-au-vent

- 19u30: Aanvang show

- 22u00: Einde show + drankje in de cafetaria

Inschrijven voor het eten en de show kan via volgende link: http://scouts4811.be/tak/groep/inschrijving-bonte-avond-2017.

Dit kan tot woensdag 22 november.

Hopelijk tot dan!

Team Bonte Avond