2e Helpende Handen zondag: 9/2

Hoi Helpende Handen,

Nog eens bedankt om jullie voor deze lijst in te schrijven... Tof dat jullie verder mee willen bouwen aan den 4811-scoutsgroep!

Volgende zondag, 9/2, tijdens de vergadering van de kinderen (9:30 - 12:15) komen we opnieuw bijeen om samen onderstaande klusjes aan te pakken. Geef je een seintje aan knooppunt@scouts4811.be of je erbij kan zijn en indien je een voorkeur hebt, wat je graag wil doen? Dan laten wij jou weten wat je eventueel van thuis kan mee brengen.

- Kleine herstellingskes: 2 deurpompen nieuw lokaal, 2 kapotte tafels te herstellen, andere banken en tafels van het nieuw lokaal moeten bij gevezen worden.
- In de aangekochte TV kasten zal Wim (papa van 2 kapoenen) legplanken plaatsen. Wim kan een handje hulp gebruiken.
- De nieuw aangekochte TV kasten zouden afgestoft moeten worden.
- Paar zaken ophangen (boren en vijzen): kapstok in douche nieuw lokaal, evacuatieplannen nieuw lokaal
- Oud lokaal: er zijn verschillende lampen kapot. Nieuwe lampen zijn aangekocht en moeten geplaatst worden.
- Gardena aansluitmondjes voor op de buitenkranen nieuw lokaal plaatsen
- EHBO signalisatie ophangen nieuw lokaal
- Daken reinigen: bladeren verwijderen + plaatsen spinneke
- Gasflessen moeten verplaatst worden (van huidige achterkant oud lokaal naar voorkant)