okt
zo, 20 okt om 10:30

Ouderbrunch

Beste kapoenen-, welpen- en wolvenouders,

Zoals elk jaar doen we weer een brunch voor de ouders dat gepaard gaat met een infomoment. Dit gaat dit jaar door op zondag 20 oktober van 10:30-12:15.

Hier leggen we uit wat je kan verwachten van een scoutsjaar, hoe het zit met dat uniform, hoe een vergadering of weekend in zijn werk gaat, wie de leiding van jullie kinderen nu precies is en je krijgt ook de kans om vragen te stellen.

Je inschrijven voor de brunch kan via deze link: https://shop.scouts4811.be/en/brunch-kapoenen-welpen-en-wolven-2024/. De prijs bedraagt €5 en zo voorzien wij voor jullie een eenvoudige, maar lekkere brunch!

De kinderen gaan ondertussen buiten spelletjes spelen en kunnen dus niet meebrunchen! Er wordt dus verwacht dat zij wel ontbeten hebben. (Ook hun vergadering start pas om 10:30.)

De inschrijvingen sluiten maandag 14 oktober om 23:59.

Kan je er niet bij zijn? Geen probleem! We sturen de ppt’s zeker door en als je nog vragen hebt, kan je ons altijd na een vergadering aanspreken.

We kijken er alvast naar uit en hopen jullie allemaal de 20e oktober te ontmoeten!

Groetjes,
De kapoenen-, welpen- en wolvenleiding