Overslaan en naar de inhoud gaan
Icon

Boemerang Wolven: October 2024

heyyy liefste wolven!!!

Eindelijk weten jullie wie de nieuwe wolvenleiding is die voor een fantastisch wolvenjaar gaan zorgen!

zo 6

kennismakingsvergadering

joepie!! de eerste vergadering van het nieuwe scoutsjaar staat weer voor de deur! om voor een topjaar te zorgen moeten we elkaar eerst nog wat beter leren kennen. Hiervoor hebben wij gelukkig een mega tof spel bedacht.

zo 13

bosspel

‘Eindelijk!’ Hoor ik jullie al zeggen. Na lang wachten gaan we het eerste bosspel van het jaar spelen. We hopen dat jullie hier minstens even hard als ons naar uitkijken. Smeer jullie benen al maar in want het gaat superleuk worden!

zo 20

ouderbrunch

Deze vergadering is eigenlijk voor de mama en de papa bedoeld. Terwijl jullie een super tof spel spelen, kunnen jullie ouders genieten van een lekkere brunch. Tijdens de brunch zullen wij hen informeren over de praktische zaken van het komende scoutsjaar. Meer info op https://www.scouts4811.be/evenement/ouderbrunch

za 26

Halloweenvergadering

Booee!!! Hopelijk kijken julie ook al zo hard uit naar Halloween! De dag dat je je even eng mag verkleden zoals de monster onder ons bed zodat zij meer schrik van ons dan wij van hen. Trek dus jullie engste verkleedkleren aan voor een vergadering vol griezelplezier!

Amai, was dit de maand november al! Wat was het een knaller. Wij kijken al uit naar de volgende maand, want die gaat minstens even lijp worden!

Groetjes van jullie allerliefste leiding! xxx