Boemerang Kapoenen: October 2024

Dag beste Kapoentjes,
Nu dat jullie de nieuwe leiding te weten zijn gekomen voor het komende scoutsjaar, zijn jullie waarschijnlijk ook benieuwd wat we allemaal gaan doen! De Leiding kijkt er alvast flink naar uit ;)
Voor oktober hebben we een heleboel in petto (op alle data wordt er afgesproken aan het lokaal):

zo 6

Kenningsmakingsvergadering

Voor de allereerste vergadering van het scoutsjaar gaan we kennismaken met de groep en spelen we allerlei kleine spelletjes om iedereen een beetje beter te leren kennen. We hebben nog een laaang jaartje samen dus we kunnen best beginnen met elkaars namen te leren kennen

zo 13

De leidingskenningsmakingsvergadering ?!?!

Oeps! De leiding is alles over zichzelf vergeten! De leden moeten samen op speurtocht om ervoor te zorgen dat de leiding alle puzzelstukjes terugvinden, op deze manier leren de Kapoenen hun leiding een beetje beter kennen.

za 26

Halloweenvergadering

Vandaag gaan de Kapoentjes Halloween ontdekken, we gaan knutselen in thema en daarna zien of we van deur naar deur allerlei lekkernijen kunnen verzamelen!
We zien de leden graag in halloween outfit naar het lokaal komen!

Ziezo, de allereerste maand zit er al op. Hopelijk hebben jullie je super hard geamuseerd en kriebelt het al voor volgende maand!!!!

knuffels en kusjes

Apo, Zazou, Kora, Rikki, Piño en Petro