Zandkastelenweekend
Weekend/Kamp
vrijdag 22 april - 19u00 tot zondag 24 april - 13u00

Lieve kapoentjes en ouders,

Het is eindelijk terug tijd voor een megafantastischsupergigaleuk kapoenenweekend. Zoals de naam van het weekend misschien al verraad, gaan we dit weekend veel zandkastelen bouwen en waar kan je dit beter doen dan aan de zee?! Trek dus allemaal jullie bouwvakkerskledij aan, haal dat schepje uit de kast en vergeet ZEKER niet jullie zwembroek/badpak/bikini. Dan maken we er samen een onvergetelijk weekend van!

Aankomst en vertrek

Jullie worden verwacht vrijdag 22 april om 19u00 aan ons weekendhuisje, dan is er even tijd om de bedjes op te maken en afscheid te nemen. Na twee topdagen mogen jullie uw kapoen terug komen ophalen om 13u00 (zondag 24 april).

Vervoer

Aangezien dit jaar de welpen en jonggivers op hetzelfde moment op weekend vertrekken, willen we jullie nog harder aanraden om te carpoolen. Het is niet alleen handiger en beter voor de portemonnee, maar ook veel leuker om met wat extra kapoenen in de auto te zitten. Indien jullie emailadressen nodig hebben van andere ouders om af te spreken, mogen jullie altijd een mailtje sturen naar ons.

KSA Scarphoutstede Heem

Zeebruggelaan 163

8370 Blankenberge

Kosten

Om op dit waanzinnige, hopelijk zonovergoten weekend mee te gaan, vragen wij de ouders om €30 te storten op volgend rekeningnummer BE19 0688 9815 0612 met als mededeling ‘naam kapoen + aprilweekend’ voor 20 april.

Wat nemen we mee?

SLAAPGERIEF

• Matje (+ evt. pomp)
  • Slaapzak
  • Knuffel
  • Pyjama
  • Boekje/strip

KLEDIJ

(voorzie alle kledij met naam!)

• Verkleedkleren: bouwvakker
  • Voldoende ondergoed en kousen
  • Warme trui
  • T-shirts
  • Broeken
  • Zwembroek/bikini/badpak
  • Handdoek
  • Stevige schoenen
  • Pantoffels
  • Regenjas

WASGERIEF

• Tandenborstel en tandpasta
  • Kam/borstel

VARIA

• Kids-ID
  • Zaklamp
  • Keukenhanddoek
  • Eventuele medicatie + toelichting

Wat nemen we niet mee?

Zoals jullie weten doen we op weekend lekker zot en worden we wel eens vuil, dus geef zeker niet de mooiste kleren mee. Ook nemen we fouriers mee die overheerlijk kunnen koken. Laat al die snoep en koekjes dus ook maar thuis.

Vragen?

Als jullie nog vragen of opmerkingen hebben, mogen jullie ons altijd aanspreken voor af na de vergaderingen, mailen naar kapoenen@scouts4881.be.

Mochten jullie ons tijdens het weekend willen bellen, zijn we bereikbaar op:                         Rikkie: 0479/ 91 30 10                                                                                                          Donna: 0473/ 25 99 23                                                                                                     Kerrie: 0496/ 55 63 67

Wij kunnen al niet wachten om te vertrekken en hopen jullie allemaal zeker op weekend te zien!

Rikkie, Donna, Veva, Toto, Zazou, Pablo en Kerrie