Foutmelding

Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 27 in _video_filter_process() (regel 175 van /home/scoutnet.be/users/4811kk/public_html/drupal/sites/all/modules/video_filter/video_filter.module).
Heide gij de heide al gezien?

Op 26 april organiseert scouts 48-11 voor de 7e keer een wandeltocht, dit keer in de prachtige Kalmthoutse heide. Dit is de uitgelezen kans om je wandelschoenen vanonder het stof te halen! Wij bieden u op deze dag een ganse route aan vol uitdagingen met een gezellige BBQ als afsluiter.

Nadat u dit formulier hebt ingevuld krijgt u een bevestigingsmail toegestuurd. Mogen wij u vragen om uw inschrijving alvast te betalen via overschrijving op het rekeningnummer BE30 0688 9815 0511 met vermelding: "HEIDE AL GEZIEN? + uw naam en groepsnaam". Opgelet:   - Als u geen groep heeft, vermeld dit dan in het veld 'Groepsnaam'  - Voor meer informatie kan u steeds mailen naar orientatieloop@scouts4811.be  (Er kan nog tot en met vrijdag 25 april ingeschreven worden)

Tijdsschema:

9u verzamelen aan Berchem station (Voor diegenen die met de trein willen gaan)

9u 45: afspraak met iedereen aan station Kalmthout

+-21u: vertrek naar huis per auto of per trein

Voor meer info: http://scouts4811.be/drupal/tak/groep/bestand/heide-gij-heide-al-gezien

Hier alvast een klein opwarmertje!