Steun onze bouw

Een nieuw jeugdlokaal bouwen is niet vanzelfsprekend. Van het maken van plannen, de juiste aanvragen indienen, tot het bouwen van het lokaal, moeten we rekenen op de inzet van vrijwilligers en het krijgen van subsidies en giften.

U kan ons hierbij helpen op verschillende manieren.

Sponsoring

Kent u een bedrijf die ons financieel wil bijstaan door een bepaald bedrag te sponsoren, dan komen wij graag eens langs om onze plannen uit de doeken te doen. Samen bekijken we welke sponsorformule het interessantste kan zijn voor uw bedrijf.

Natuurlijk is sponsoring in natura ook een mogelijkheid. Stuur een mailtje naar bouwploeg@scouts4811.be en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Meer informatie over ons bouwproject? Hier alvast een digitale versie van ons sponsordossier.

Giften

Indien u geen bedrijf heeft, en u ons als particulier financieel wil ondersteunen kan dit ook. In ruil voor uw gift zorgen wij voor een attest zodat u deze gift kan ingeven bij uw belastingsaangifte. Voor het aanslagjaar 2016 geven de in 2015 gedane giften recht op een belastingvermindering van 45% van de betaalde som (dit betekent wanneer je 50 euro stort je recht hebt op een belastingvermindering van 22,5 euro).

Giften zijn steeds welkom vanaf 50 tot 50.000 euro. Je kan deze bedragen storten op:

IBAN: BE55 4096 5041 4144

Naam en adres begunstigde: Scouts & Gidsen Vlaanderen vzw, Lange kievitstraat 74 B-2018 Antwerpen

Mededeling: BVG 5-346 SCOUTS 4811 BOUWT

Als gift mogen we helaas wettelijk niets in de plaats geven buiten onze eewige dank en appreciatie!

De attesten worden jaarlijks in mei via de post opgestuurd.

Vrijwilligers

Natuurlijk zijn we ook altijd opzoek naar vrijwilligers. We zullen alle helpende handen kunnen gebruiken eens de bouwwerken starten. Bent u loodgieter, dakwerker, bouwkundig ingenieur, schrijnwerker, of gewoon een handige harry, hulp is altijd welkom!

Stuur even een mailtje naar bouwploeg@scouts4811.be waarin je vermeld hoe je ons juist kan helpen.