Eerstesteenlegging geslaagd!

Bouw

Op woensdag 14 juni was het EINDELIJK zover: het officiƫle startschot van de bouwwerken werd gegeven.

Onder een stralende zon werden de eerste 2 pylonen vast gezet en werd het glas geheven op deze "historische gebeurtenis" voor onze scoutsgroep.

Evenement

Eerstesteenlegging nieuw lokaal

Bouw

Iedereen welkom om het glas te komen heffen op de eerstesteenlegging!

Woensdag 14 juni, om 17u aan de scoutslokalen.

Stad Antwerpen investeert in de jeugd

Bouw

Stad Antwerpen investeert stevig in de infrastructuur voor jeugdwerking. Ook ons bouwproject is alleen maar mogelijk dankzij deze ondersteuning. We voelen ons dan ook vereerd dat de bevoegde schepen ons initiatief als referentie aanhaalde in een interview hieromtrent.

Betaal minder belastingen in 2016

Bouw

Heeft u uw belastingsafrekening (aanslagjaar 2014) al ontvangen? Had u het volgende jaar toch graag minder betaald/meer terug gekregen? Daar kunt u nu nog voor zorgen! Doe een gift aan ons bouwproject en geniet van het fiscaal voordeel!

Waarom bouwen wij?

Bouw

Onze scouts kent de laatste jaren een sterke groei in het aantal leden. Dit is super leuk en een bevestiging dat de inzet van onze vrijwilligers door velen gewaardeerd wordt. Dit heeft echter ook als effect dat we al enkele jaren leden moeten weigeren in onze jongste takken. De groep is immers te groot geworden voor onze huidige lokalen. Daarom moeten we op zoek naar een uitbreiding van onze lokalen.