der Marginale Gatsby vön er 4811-spiele
Vergadering
zaterdag 13 oktober - 20u00 tot 22u00

der Marginale Gatsby vön er 4811-spiele

Vanavond is het het geweldige openingsfeest van ons nieuwe lokaal en jullie (en jullie mama's en papa's ook natuurlijk maar vooral de mama's ;)) zijn allen uitgenodigd om te komen maar wij als givers gaan al een beetje er voor afspreken en neen niet om voor te drinken want daar doen wij niet aan eih zo marginaal zeg doe gewoon wllh. Neen neen wij gaan ons allen klaarmaken voor het feest van ons leven. Wij vragen jullie om chique kleren aan te trekken want op zo'n feest moeten we goed voor de dag komen... maar wat we ook vragen is om zo een paar marginale kledingstukken uit de kast te pikken en deze mee te brengen naar het lokaal voor een fijn spelletje. Dag en tot dan! en vergeet zeker niet de mama mee te brengen.