Stad Antwerpen investeert in de jeugd

Het college van burgemeester en schepenen maakte deze week bekend dat ze nog eens twee miljoen euro subsidies ter beschikking stellen voor infrastructur werken bij vijftien Antwerpse jeugdverenigingen. Schepen van Jeugd, Nabilla Ait Daoud, kwam hierover een woordje uitleg geven aan de pers in onze scouts lokalen.

Ons project werd aangehaald als een goed voorbeeld van hoe dat jeugdlokalen optimaal ingezet kunnen worden door gedeeld gebruik te stimuleren. Zo maakt de uitbreiding van onze bestaande lokalen niet enkel de groei van onze eigen scouts werking mogelijk, maar zal ook Kindervreugd zijn speelplein werking verder kunnen uitbouwen in de schoolvakanties op onze locatie. Daarnaast blijven we open staan voor andere samenwerkingen met lokalen verenigingen.

Een beknopte versie van het artikel verscheen online op de website van Gazet Van Antwerpen. Maar hieronder kan je het volledige artikel nalezen.

Kranten artikel bouw project (GVA - 10 maart 2017)