Vrouwenweekend 19-20 maart 2016

Beste mama's en vrouwelijke oudleiding,

Over een goede twee maanden is het zover: we gaan weer met leiding, oudleiding en ouders van het vrouwelijke geslacht op weekend. Diegenen die ooit meegingen weten dat het ongelofelijk fijn is om twee dagen mannen en kinderen achter te laten en mee te gaan op een weekend dat met veel enthousiasme in elkaar is gestoken door de leiding. Ook mama's of oudleiding die nooit meegingen zijn uiterst welkom, spreek hiervoor gerust leidsters aan na de vergadering; hoe meer vrouwen, hoe meer vreugd!

Inschrijven kan tot 5 maart via fiendevolder@hotmail.com. Meer info vinden jullie iin de brief op de site waarvan u de inhoud ook hieronder vindt.

Groetjes,

Nina, Emma, Linde, Fien, Eva, Inti, Klaartje, Marie, Janne en Maud

Een vrouwenweekend, wat is dat?

Tijdens het vrouwenweekend trekken we er met alle mama’s, vrouwelijke leiding en oud-leiding twee dagen op uit. We laten man, kinderen en lief even achter en vertrekken op een tweedaagse vol activiteiten, lekker eten en drinken en vooral gezelligheid.

Verschillenden onder jullie zijn wellicht al eens meegegaan en dus meteen overtuigd, maar ook de nieuwe mama’s zouden we heel graag op weekend zien verschijnen zodat we elkaar allemaal wat beter kunnen leren kennen. Voor zij die toch nog twijfelen; aarzel niet om iemand van de vrouwelijke leiding aan te spreken voor of na de vergaderingen!

Praktische informatie

Het vrouwenweekend gaat door van zaterdag 19 maart om 10u30 op zondag 20 maart om 15u (schatting).

Dit jaar hebben we hiervoor de volgende toplocatie uitgekozen:

Scoutscentrum Zeeland

Wulpenburgseweg 6

4351 PB Veere (Zeeland)

Nederland

De nieuwsgierigen onder jullie kunnen al eens een kijkje nemen op: http://scoutcentrumzeeland.nl/hopman-vernielhuis/

Op de locatie zijn bedden aanwezig. Beddengoed en een slaapzak moeten jullie zelf meebrengen.

Het weekend staat dit jaar helemaal in het teken van de Rock ’n Roll. Daarom vragen we jullie om een prachtige rock ’n roll-outfit bij elkaar te zoeken en deze zeker mee te nemen. Voor de verdere inkleding zorgen wij!

Voor zaterdagavond vragen we naar goede gewoonte aan de helft van de mama’s om een aperitiefhapje mee te nemen en aan de andere helft om een dessertje (voor ong. 4 personen) mee te nemen. Een lijst met de verdeling hiervan zal later nog doorgestuurd worden.

Hoe schrijf ik me in?

Inschrijven voor dit heerlijke weekend kan door vóór 5 maart een mailtje te sturen naar fiendevolder@hotmail.com. Indien je tijdens het weekend verzekerd wilt worden door Scouts en Gidsen Vlaanderen vermeld je in deze mail ook je achternaam, geboortedatum en adres én schrijf je hiervoor €4 meer over dan de standaard weekendprijs.

Het weekend kost €40. Verblijf, activiteiten en (lekker!) eten en drinken zitten hierbij inbegrepen. Om je inschrijving te vervolledigen moet dit bedrag overgeschreven worden op

BE30 0688 9815 0511 met als mededeling ‘naam deelnemer, vrouwenweekend 2016’.

Vergeet niet om €4 extra over te schrijven als je verzekerd wilt worden.