HERINNERING: mannenweekend 15 - 17 april

Beste papa's, oudleiding en mannelijke leiding,

We sturen jullie graag nog een herinnering dat 15-17 april in onze agenda staat als de meest geniale drie dagen van het jaar: dan vindt het mannenweekend plaats. We willen vragen om te betalen en in te schrijven voor dinsdag 12 april. Alle verdere info vind je hier in de weekendbrief.

We hoorden dat er vele papa's twijfelen om mee te gaan door straffe verhalen die de ronde doen. Er is echter geen reden om niet mee te komen. Ons weekend zal de scoutsnostalgie bovenhalen, we zullen samen koken en ons amuseren zoals jullie leden dit ook doen op weekend. Het zal niet té intens worden, want de leiding zit zelf in een drukke periode met veel scouts -  en studeerwerk. Iedereen welkom en we hopen oprecht enkele nieuwe gezichten te verwelkomen!

Hopelijk tot dan!

Team mannenweekend:

Stijn, Andreas P., Pieter-Jan, Sam, Matthias en Yanni,

PS Mochten er toch zaken onduidelijk zijn of nog vragen rijzen kunnen jullie mailen naar yanni.rata@hotmail.com