Bal 75 jaar

Beste ouders, leden,oud-leden, oud-leiding en sympathisanten,

"Dé 48/11" wordt 75 jaar! Dit moet echt gevierd worden. We willen dit samen met u doen op zaterdag 26 november Feestzaal "CC De Kern" te Wilrijk.  Het feestthema is "Fly me to the moon".

Het feest gaat van start met de aperitief  vanaf 19,00u . Er zullen heerlijke gerechtjes gebracht worden bij verschillende foodtrucks.

Wij hopen er een onvergetelijke avond van te maken met veel volk, veel verhalen en nog meer herinneringen.

Toegangskaarten kosten 15€.

Een VIP-arrangement kost 30€. Dit bedrag omvat de toegangskaart, een aperitief en 3 hapjes, elk ter waarde van 5€.

De inkomsten van deze avond gaan integraal naar de sponsoring van het nieuwe scoutslokaal.

Er zijn ook steunkaarten te koop vanaf 10€.

We hopen jullie allemaal met open armen te kunnen ontvangen op een onvergetelijke avond.

Kaarten kunnen besteld worden via de website. Wanneer u op deze manier besteld, wordt er een bevestigingsmail verzonden met het rekeningnummer.

De kaarten kunnen afgehaald worden aan het scoutslokaal op zondag 6 of 20 november om 12,15u of we kunnen ze ook opsturen mits een toeslag van 3€ voor de verzendkosten.

Wees er op tijd bij want er worden maximum 500 personen toegelaten.

Om uw kaarten te bestellen, klik op de foto.

bal